23 mar 2017

Teño medo da ignorancia que manifestan os que mandan

Lemos Cartas de inverno, así que falamos un pouco do autor e das súas obras; tamén doutras historias terroríficas: Drácula, Frankestein, O príncipe da brétema...
Hai anos, co propio Fernández Paz, que daquela dirixía un curso de escrita creativa, construímos un texto con todo o que nos gustaba. Hoxe fixemos o mesmo cos nos medos. A actividade consiste en repetir a estrutura sintáctica deste enunciado: Eu teño medo dos ruídos que se escoitan pola noite.
Así saíron mensaxes cheos de lirismo, de humor e, como non, terroríficos:
Teño medo dos ruídos que se escoitan pola noite, do futuro que me prepara o destino, das cadeas que te aferran ao pasado, das persoas que se levan unha parte de ti, do baleiro que se crea no meu ventre, dos amigos que contan mentiras, dos profesores que mandan moitos deberes, dos rapaces que dan patadas xogando ao fútbol, de que o Manolo medre, das serpes que son longas, dos homes que miran torto, de chorar e que non poida parar, das abellas que me provocan alerxia, da xente que ignora as cousas importantes , dos bosques que están escuros, das casas que están sen luz, das inxustizas que se manifestan a diario, das rosas que non abren os seus pétalos, do poder que teñen os cartos , da ignorancia que manifestan os que mandan.
   Aí van algúns dos medos do noso alumnado de terceiro de ESO. E vós, a que lle tedes medo?

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India