13 nov 2015

Feliz Día das Librerías

Cantos de vós pensastes, algunha vez, que  vos gustaría moitísimo ter unha librería?
Cando eu era cativa, o que máis me gustaba, despois de xogar c@s amig@s, era ler.Onde eu vivía non había librerías.A máis próxima estaba  nunha vila a 15Km .Cada vez que ,co meu pai case sempre, entraba nunha librería sentía que alí era  o lugar no que non me importaría pasar horas e horas. Que gozada poder ler, sen estragar, canto libro estivera ao alcance da miña man!!
De regreso á casa, organizaba con caixas unha especie de andeis nos que colocaba os libros que había na casa( non moitos) e vendíallos (facía que llos vendía) aos meus irmáns e amig@s.
Así pensaba.E así xogabamos daquela.
Cando me preguntaban que quería ser de maior, eu respondía que ou perruqueira, ou ter unha librería.Nada que ver unha profesión coa outra.Ou si? O caso é que  tamén rematei adicándome a algo relacionado coas"cabezas".
En calquera caso, teño pasadas moitísimas horas da miña vida en librerías nos lugares nos que vivo ou visito. Agardo pasar moitas máis e desexo que vós tamén gocedes da maxia que nelas se respira.Hoxe e sempre.
 

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India