O alumnado de 2潞 A de E.S.O. ( nesta ocasi贸n 8 rapaces e 14 rapazas) ten moi claro que os homes e as mulleres somos iguais , que primeiro somos persoas , e que no que se refire 谩s tarefas, por exemplo, do fogar o l贸xico 茅 compartilas.
A铆nda as铆,tam茅n saben, tod@s sabemos que hai tarefas como tender a roupa ou limpar a casa , o ba帽o... que practicamente sempre fan as mulleres, e outras como arranxar un enchufe que fan os homes na meirande parte dos casos.
Escollemos cualidades dunha longa lista e atribu铆mosllas a homes ou mulleres e, as铆,de primeiras, parece que n贸s somos d贸ces, sensibles, intuitivas,observadoras...; mentres que eles son indecisos, intransixentes e aportan seguridade. Curioso que 谩mbos somos valentes e creativ@s.
Este alumnado co帽ece os riscos dunha educaci贸n non igualitaria e avoga pola coeducaci贸n e respecto entre as persoas.
No D铆a Internacional da Eliminaci贸n da Violencia contra as mulleres comentamos actuaci贸ns que puideran confundirse con exceso de cari帽o , ou afecto a secas, 茅 que, na realidade , poden ser o comezo de situaci贸ns indesexables.
Tralo visionado , e posterior comentario, dos dous spots que a Biblioteca do I.E.S. Lama das Quendas, en colaboraci贸n con Televinte, fixo hai un par de anos contra a violencia de x茅nero , demos por rematada a reuni贸n e posaron ben mesturadi帽@s para a foto.
0 comentarios:
Publicar un comentario