18 jun 2013

Por este curso rematamos

       Ola a tod@s!
     Non será esta a derradeira entrada deste 2012-13 ( porque como ben se di o curso remata en setembro) pero isto vai acabando...

     Neste momento de recapitulación quería deixar por escrito algunha cousiña sobre os diferentes grupos do Club:  pais , nais,profes e alumnado.

     Comezamos polos rapaces e rapazas que durante todo o ano un martes tras outro acudiron á Aula multimedia para gozar coas lecturas e coas actividades    realizadas .Grazas a tod@s e agardo que  vos quedara bo sabor de boca e  que aló por setembro -outubro  queirades atoparvos de novo coas propostas do Club de lectura.

     Aos  compañeir@s do IES  agradecervos os anacos  que pasamos xuntos para comentar calquera novela  e os atinados comentarios e diferentes suxestións que en cada reunión aportastes. Ofrecéstesvos a seguir o vindeiro ano e eu tómovos a palabra (e prometo levarvos algo dóce).

      No apartado de pais e nais debo manifestar a miña satisfacción pola boa acollida que entre vós tivo o  proxecto. Na derradeira reunión fostes vós os que con todo entusiasmo dixestes" seguimos para o ano ,non?" Mesmo un grupo de pais e nais  que ,por razóns diversas,  non puidestes vir á xuntanza marcada , pola rúa ou na compra me preguntastes polos "deberes" para o verán. Sodes fantásticos. Pois ben  ,eu estou disposta a continuar con estas reunións para falar das lecturas e do que cuadre , como non podía ser menos.

    Para os profes e para pais e nais quedamos en ler no verán o que cada quen quixera , que na primeira reunión se  comentaría o lido e se proporía  calquera  lectura interesante que atopase. Así que xa sabedes.

     So me resta darvos as GRAZAS  o máis alto e forte que poida pola vosa colaboración.


    Moi boas lecturas!!

     

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India