19 nov 2014

Un saquiño de misterios

 Así foi a reunión de hoxe coa rapazada de 1º de E.S.O  B, claro que había moi bos  detectives e case todos os segredos que encerraban as adiviñas que trouxeron os rapaces foron descubertos. Con todo, houbo tres que resultaron especialmente difíciles, aí vos vai o reto a ver se sodes quen de descubrir a solución:

"Adiviña, adiviña: ten coroa e non é rei, ten escamas e non é peixe".?

"Anda e non ten pés, come e non ten boca, e toda a comida lle parece pouca"?

"Non me quere o que me fai, non me usa o que me compra e non me ve o que me utiliza"?

Seredes tan hábiles para a descoberta como os protagonistas dos nosos libros de lectura?
Os de 1º B durante a sesión

0 comentarios:

Publicar un comentario

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Justin Bieber, Gold Price in India